Lehdistötiedote 7.4.2016 Tapanilan mielenilmauksesta

Ei lähitaistelukoulutusta turvapaikanhakijoille veronmaksajien rahoilla. Rajat Kiinni-aktivistien järjestämä rauhanomainen mielenilmaisu.

LEHDISTÖTIEDOTE 5.4.2016 Julkaisuvapaa heti

Lehdistötiedote 7.4.2016 Tapanilan mielenilmauksesta

Helsingin Tapanilan Urheilukeskuksen vieressä (Erätie 3) järjestetään torstaina 7.4.2016 klo 19 viidennen kerran mielenilmaisu turvapaikanhakijoille verorahoilla annettavaa lähitaistelukoulutusta vastaan. Tuomitsemme erityisesti:

1. Tapanilan Erä ry. järjestää ilmaisia karatekursseja kriisialueilta tulleille taustoiltaan epämääräisille miespuolisille turvapaikanhakijoille. Vastuulliset karateohjaajat eivät opeta väkivaltarikollisen tai tuntemattoman taustan omaavia henkilöitä.
  2. 25.2.2016 Tapanilan Urheilukeskuksen alueelta tulleet vartijat keskeyttivät väkivalloin laillisen ja poliisin ohjeiden mukaisen rauhanomaisen mielenilmauksen. Asiasta on tehty useita rikosilmoituksia. Hyökkäysvideo on katsottu yli 25 000 kertaa.
  3. Hyökkäyksen toteuttanut muslimien turvallisuuspalveluksi itseään mainostava Fora Security Service Oy on ilmoittanut toimineensa ”toimeksiantonsa” mukaisesti. Onko Tapanilan Erä ry. tai Luona Oy käskenyt hajottaa laillisen mielenilmauksen?
  4. TapanilanUrheilukeskusonkiistänytomaavansamitäänsuhdettaForaOy:nkanssa. Silti se antaa Foran vartijoiden edelleen partioida aina mielenilmauksien aikana. Ainakin yksi vartijoista partioi naamioituneena. (Ks. kuvat lisätiedoista.)
  5. Tapanilan Erä ry. ja Tapanilan Urheilukeskus eivät suostu tapaamaan mielenilmaisijoiden edustajia edes poliisin välitysyrityksistä huolimatta.

Mielenilmaisijat harkitsevat vakavasti Soldiers of Odinien tai muiden katupartioiden paikalle pyytämistä, mikäli Tapanilan Urheilukeskus ei kykene tai halua lopettaa hyökkäilevien ja naamioituneiden Fora Oy:n vartijoiden provosoivaa partiointia mielenilmauksien aikana.

Tapahtuman ovat järjestäneet Rajat Kiinni! -aktivistit. Tapahtuma on ilmoitettu asianmukaisesti poliisille ja tulee olemaan rauhanomainen, poliittisesti sitoutumaton, tunnukseton ja päihteetön. Suomalaiskansallisia symboleja, kuten Suomen lippuja kehotetaan tuomaan paikalle. Tapahtumassa jaetaan ilmaiseksi kahvia ja pullaa.

Tapahtumasivu:

Ei lähitaistelukoulutusta turvapaikanhakijoille meidän rahoillamme. Osa 5: https://www.facebook.com/events/183270178725293/

Advertisements

2 vastausta artikkeliin ”Lehdistötiedote 7.4.2016 Tapanilan mielenilmauksesta”

1. Kiitos teille Suomen naiset ja miehet, jotka jaksatte yrittää saada järjen äänen kuuluviin. Toivon, että ihmiset heräävät Ruususen unesta ja näkevät totuuden. Aika käy vähiin mutta jotenkin uskon ja luotan, että suomalaiset eivät anna periksi ja sitä suomalaista sisua löytyy vielä.

Tykkää

2. JOS TILANNE OLISI PÄINVASTAINEN NIIN JOKAISELTA SUOMALAISELTA KATKAISTAISIIN KAULA :MIKÄ PERKELE PÄÄTTÄJIÄ VAIVAA VAI LUULETTEKO ETTÄ TEIDÄT SÄÄSTETÄÄN :EI AINO KEINO ON:::::::::::::::::::::

Tykkää

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s