Ruotsissa paniikki: ¨Kääntykää islamiin tai mestaamme teidät.¨

Kymmenet ruotsalaiset eripuolilla maata ovat saaneet kirjeen Islamilaiselta valtiolta, jossa heille annetaan kolme vaihtoehtoa:

Joko kääntyä islamiin, maksaa jizyaveroa (vääräuskoisten muslimeille maksama vero.), tai tulla mestatuiksi. Kirjeen mukaan vastaanottajilla on kolme päivää aikaa päättää. Ruotsiksi kirjoiteut kirjeet on lähetetty kymmenille ihmisille eri kaupungeissa. Poliisi suhtatutuu asiaan erittäin vakavasti, raportin mukaan.

Joissakin kirjeissä oli päiden katkomisuhkauksien lisäksi myös viesti: ¨räjäytämme katot päänne päältä.¨

Kirjeissä myös varotettiin, että ¨poliisi ei voi teitä auttaa ja kuolema tavoittaa teidät kaikki.¨

Kirjeen käännös:

¨Allahin, armollisen nimessä. Te jotka olette ei-muslimeita, tullaan mestaamaan teidän omissa kodeissanne, pommitamme mädäntyneet ruumiinne myöhemmin. Voitte valita kolmesta vaihtoehdosta: 1. Kääntyä islamiin. 2. Maksaa jizyaveroa suojelusta. 3. tai muuten, tulla mestatuiksi. Poliisi ei teitä pelasta murhatuksi tulemiselta. (Kuolema tulee teille kaikille.)¨

(kuva: Torsten Hallberg/ Norden.org. lähde: ArabicRT)

 

Mainokset

44 vastausta artikkeliin “Ruotsissa paniikki: ¨Kääntykää islamiin tai mestaamme teidät.¨”

  1. Missä voi kääntyä islamiin. Saanko liittymislahjana kolme vaimoa lisää. Yksi saisi olla vanhempi ja viisaampi. Yksi hyvässä työiässä. Ja yksi niin nuori kuin laki sallii. Nuorimman on kyettävä liikkumaan ilman burkhaa – ja länsimaisissa vaatteissa. Ja vielä. Milloin saisin apua. Minulla on rikas ja vääräuskoinen naapuri. Josta en muutenkaan pidä.

    Tykkää

  2. Muslimeista tulee 2000 -luvun juutalaisia euroopassa, se on varma. Lyön vetoa vaikka omasta päästäni, että pian koittaa aika suuren etnisen puhdistuksen. Eurooppalaiset kokoontuvat, yhdistyvät. Samalla lyömme hengiltä myös kaikki heitä puolustavat suvaitsevaiset, petturit, juudaat.

    Tykkää

      1. Itsepä pelkään että juuri niin päin siinä taitaa käydä. Islamisteja on niin paljon enemmän ja heidän uskonsa ja kiihkonsa on niin aggressivista.

        Tykkää

    1. Näin tulee käymään, Eurooppalaisilla alkaa olee mitta täynnä, Itä-Eurooppa on kaikista voimakkaimmin vastustamassa tätä mokutusta.
      Kaikki ei-valkoiset ovat tähtäimessä.
      Muslimit, Neekerit, Mannet ja Juutalaiset ovat ärsyttäneet meitä Eurooppalaisia jo ihan tarpeeksi, heillä ei ole mitään asiaa Eurooppaan, eivätkä he kuulu Eurooppaan!!!!

      Tykkää

      1. Ja ISIS tuhotaan täydellisesti, varsinainen ali-ihmisten apinalauma. Euroopan armeijat ovat täysin ylivertaisia verrattuna tuohon roskajengiin. Fuck ISIS!

        Tykkää

    1. Allah on armollinen armahtaja. Vaikka ei ole armahtanut yhtään ketään. Allah, Muhammed ja Islam ovat heikkoja ihmistekoisia siksi heidän täytyy puolustaa näitä viimeiseen asti jaellen tappouhkauksia.

      Tykkää

    2. Heidän vinkkelistä armollinen tarkoittaa sitä että muslimeja suojellaan ja varjellaan vääräuskoisten vaikutukselta. -ei se armo ole tarkoitettukaan muille kuin ”omille”..!
      Siinähän tämä ongelma onkin ollut koko aika että täällä ei ole haluttu ymmärtää niitä merkkejä. — pommit ja muut on siksi että maailma pitää ”puhdistaa” vääräuskoisista ja kapinoitsijista..
      Nyt alkaa olla liian myöhäistä, heillä on jo aika paljon kannattajia ja näille kun on luvattu oikotie paratiisiin kun samalla tapetut menee helvettiin.
      Se on juuri päinvastoin kuin kristinuskossa joka pyrkii evankeliumilla saamaan niin monta kuin mahdollista pelastettua mukaan taivaaseen..

      Tykkää

    1. Oikea islam on ulkokultaista, siinä on paljon kaavaa ja ns mielenrauhan etsimisrä. Muslimiksi kääntynyt ja muslimista Jeesuksen seuraajaksi syttynyt toimittaja kertoi tv7-ohjelmassa ”Marttyyrien ääni”, että siitä puuttuu kuitenkin sydämen rauha. Mitä syvemmälle islamiin menee, sitä vihaisemmaksi ihminen tulee. Kun taas Jeesuksen seuraajana ja kristigtynä suhde Jumalaan on hyvinkin henkilökohtainen. Rukouksia ei vain lausuta vaan ne oileasti kuullaan. Muslimin ja kristityn erottaa kuin puut ja niiden hedelmät toisistansa; kristityllä on rauha ja rakkaus, muslimilla viha ja ylpeys.

      Tykkää

    2. Ai ei oikeaa just sitä sairasta saatanan valetta tuokin on kaikki islami samaa. Sama koraani näillä kaikilla on joka kehottaa tekee sitä ja tätä lapsi avioliitot ja murhat eli ole hiljaa muutetaan ei muutete totuutta putte possu

      Tykkää

    3. Jos Koraani on islamilaisten pyhä kirja, juuri tämä on sitä oikeaa islamia. Lähes joka toisella sivulla kehotetaan taistelemaan vääräuskoisia (”uskottomia” Hämeen-Anttilan suomennoksessa) vastaan. ”Uskottomien” kanssa ei saa muuten ollakaan tekemisissä, koska meidän vääräuskoisuutemmme voi tarttua uskoviin (ts. muslimeihin).

      Siksi jokainen Koraanin lukenut henkilö ymmärtää, että oikean muslimin tehtävä on taistella eli sotia meitä vääräuskoisia vastaan. Liitto on tietyin ehdoin mahdollinen, samoin veronkanto.

      Lukekaa siis Koraani, niin ei tarvitse elää kuvitelmien varassa. Se on paljon sotaisampi opus kuin Vanha testamentti, joka on sairas kirja sekin.

      Liked by 1 henkilö

      1. Koraanissa on myös selkeästi sanottu ” jos joku ei uskova, ei halua kääntyä, tehtäväsi on vain julistaa. ” koraani ei käske tappamaan, päitä katokomaan eikä raiskaamaan. Se on lukijasta kiinni – aivan samoin kuin lukisi raamattua, kyllä sieltäkin saa käskyjä tappaa jumalan nimeen, jos ottaa jakeen sieltä ja toisen tuolta sen kummemmin lukematta sitä koko lukua.

        Tykkää

      2. Ja lisäksi Koraanissa on paljon käännösvirheitä koska Islam on haluttu esittää hyvässä valossa kuten sana qaatilu joka tarkoittaa tappaa mutta on käännetty muotoon taistele.

        Tykkää

      3. Vanha testamentti on israelilaisten historian kerrontaa joka ei koskaan ole kehoittanut ketään sen jälkeen toimimaan samoin. Kun maa valloitettiin epäjumalanpalvoja heimoilta, olivat he mitä raaimpia ihmisiä. Jopa polttivat uhrina lapsia Molokille. Siksi Jumala käytti kun aika oli täyttynyt, israelilaisia tuomion välineenä. (Sama kuin nyt näyttäisi olevan venäjän kohdalla. Hes. 38)
        Esim. 3Moos.18: pitkä lista eri asioita sekä:
        21 Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille..
        24…sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.
        25 Ja maa tuli saastaiseksi ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujansa.

        Sitä vastoin Vanhan testamentin moraalioppi saattaa lukijan uuden testamentin armon tuntoon. … ”Joka syntinsä tunnustaa saa armon.” -tämä on vapaaehtoista.
        Missään eikä milloinkaan itse raamattu pakota ketään valitsemaan kristinuskoa, mutta valistaa ellei niin tee. Jos joku on pakottanut, niin väärin toimineet fanaattiset ja sokeat ihmiset joilla kristillisyys on ollut vain politiikan keppinä. -ei raamattu.
        Sitävastoin Islam ja koraani KÄSKEE tappamaan kaikki jotka ei alistu.
        Ei ole jotain vaellushistoriaa eikä vanhaa ja uutta, lakia ja armoa.

        Koraanin suomennoksessa on käännetty arabian kielen ”tappakaa vääräuskoiset”, sanoilla ”alistakaa”tai ”taistelkaa” laimeimilla käännöksillä. (Hämeen Anttilan näkemys)

        Eihän sitä ole voitu niin kääntää kuin mitä se arabiaksi on, mutta raamattu on sama hepreaksi kuin muillakin kielillä. Siksi moni luulee koraania raamattua pehmeämmäksi, kun ei ymmärrä huijausta. Se on vain PR:ää islamille.

        Tykkää

  3. Höpö höpö koko islami. Ei oikeaa uskontoa ole olemassakaan. Tuhansia ns. uskovaisia on maailmassa ja jokainen väittää,että heidän uskonto on se oikea….höpötystä!!!

    Tykkää

    1. Tämä tuskin on höpötystä, kun maailman tilannetta on viime aikana seurannut. Kun on turva kristinuskon Jumalassa turvassa on paremmassa.

      Tykkää

  4. Naurattaa turha pelätä Muslien jumalaa joka on heikkoepäjumala Israelin Jumalan Iisakin,Aabrahamin ja Jaakobin Jumlana rinnalla,joka lähetti meille oman Poikansa uhriksi.Mitä tekee tämä epäjumala tappaa ja tuhoaa ja peloittelee ihmisiä.Kun Jumala on rakkaus ja rakastaa sinua lukijani iankaikkisella rakkaudella ja kateuteen asti haluaa sinut taivaaseen ottamalla Jumalan tarjoaman lahjan vastaan ilmaiseksi sinulle hänelle se maksoi suurimman hinnan mitä sinusta on koskaan maksettu oman Poikansa tulemisen synniksi ja sovittamalla sinut itsensä kanssa,ettei yksikään joutuisi kadotukseen.Kadotus on luotu perkeleellä ja hänen enkeleilleen ja siksi Jumala ei voinut katsoa taivaastaan ihmisten tuhoutuvan vaan teki kaikkensa ja olen saanut itse nähdä Herran ja hän sanoi kerran en olisi pysytynyt tekemään enempää puolestasi.Jumala ei ole kaukana yhdestäkään meistä vaan hänessä me elämme olemme ja liikumme Ap.t ja noita tietämättömyydenaikoja Jumala on kärsinyt ja tekee nyt tiettäväksi,että kaikkien ihmisten kaikkiallla on tehtävä parannus.
    Olen saanut tuntea kuinka Isä tuntee ääretöntä surua ja hätää ja tuskaa jokaisesta luodustaan joka on matkalla kohti omaa tuhoaan.Hän on elävä ja voimallinen ja on kirjoitettu,että jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.Jeesus ei tullut tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten että se pelastuisi hänen kauttansa ja hän tarjoaa elämää ja yltäkylläisyyttä jokaiselle joka haluaa,koska ihminne ilman Jumlaaa on maailmassa ilman Jumalaa ja toivoa,mutta siksi tuli Jeesus ettei yhdenkään tarvitse elää elämää ilman toivoa taivaasta vaan hän tuli heikontakin ja syntisintäkin varten ei sinua tuomitaksesi vaan armahtaakseen sinut ja antaakseen todellisen elämän,on kuitenkin kirjoitettu että kaikki ihmiset eivät koskaan tule hyväksymään Jumalan suuremmoista tarjousta vaan valitsevat mieluummin kuoleman ja iankaikkisen eron Jumlaasta ja kaikesta hyvästä kuolemansa jälkeen.Siksi kannattaa ajatella tarkkaan koska kysymys on juuri sinun iankaikkisuudestasi eikä kaverisi missä sen haluaa viettää.Jos sinulla ei ole sydämessäsi pelastusvarmuutta niin silloin sen voit saad pyytämällä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta sydämeesi ja elämäsi Herraksi ja katso kaikki minä teen uudeksi se mikä on vanhaa on kadonnut katso uusi on sijaan tullut sillä Henkeni minä panen sinun sisimpääsi ja poistan ruumiistasi kivisydän ja annan sinulle tilalle lihasydämen …ajattele mikä lupaus?Voiko Allah ataa sinulle uuden sydämen sisimpääsi? ja vielä suurmpaa ajttele sinun ei tarvitse edes ponnistella itse sillä on kirjoitettu ,että Minä vaikutan sinussa tahtomisen ja tekemisen..
    Vain hullu sanoo sydämessään ei ole Jumalaa ja hukkuu huluuteensa.
    Siunausta!

    Tykkää

    1. Make kirjoitit todella kauniisti,mutta tunne ja järki on valitettavasti kaksi eri asiaa..jos sama tahti jatkuu,niin mun on pakko ottaa rynnäkkökivääri käpälään..eikä se tarkoita omaa tahtotilaa,vaan upseerin käskyä!

      Tykkää

  5. ruotsi on ihan sokea se ei nää etä islami on uhka koko länsi maailmalle ne kasvatavat vain lisää kasvatija niinkuin kokko europa teke ja islami islami vain kasva se on näiten maaiten halitusten vikka ja syy on sinisilmäisyys kuvittelle näillä muslimi miehillä on monta naista joka miehellä ja ne teke koko ajan vain lapsia ja lisäntyväät hurja vauhtia ja ruotsi anta vain moni lapsi apuja heille sehän on valtava tulo kuin jokka nainen sylke ulos 6-8 kakara ja vaimoja on 4 niin alkako raksuta sehän mene kaninin lailla ne asu kaikki heidän vaimot eri osoteta silen ne hämä yhdeyskunta mun talosa tiedän kaksi naista joka jaka yhtä Miestä olen sen nähnyt ja pentuja tule ja hurjasti misä ne kaksi muuta ovat se ei ole tiedossa mutta hyvin mene ja salassa tapahtu ja palo on hukkasa jos tämä jatku

    Liked by 1 henkilö

  6. Tuuli huulia heiluttaa..Kannattaa kertoa varmaankin aikeensa ensin niin
    on hyvä varautua sen mukaan..Noilla ei ole lääkitys kohdillansa nytten..

    Tykkää

  7. Afganistanissa osasivat venakot antaa takaisin samalla mitalla, kun saivat sissejä elävinä nalkkiin niin henki pois muslimityyliin ja varoitukseksi muille laittoivat joskus hetkeksi esille.

    Oli ne toisiaan vasten nojailevat irtopäät kivellä söpön näköisiä, varsinkin kun niiden omat irtileikatut munat roikkuivat niiden suista.

    Tykkää

  8. Kaikki uskonnot täyskieltoon, niin alkaa pallo rauhoittumaan. Kuten edellä Maken kirjoituksesta huomaa, kaikkien uskontojen ääripäät ovat kiihkoilijoita. Loput ” uskovaiset” tekopyhiä hurskastelijoita, joista murto-osa toimii kuten uskonto määrää.

    Tykkää

  9. Usko ja uskonto tulisi erottaa toisistaan. = Kaiken perusta! Herramme Jeesus Kristus kun on sovittanut koko maailman synnin-OTA Hänet vastaan henk.koht. suhteeseen ja Pelastajaksesi. -VAIN ristintyön kautta saat rauhan ja pelastusvarmuuden. Saat iäisyyden! Joh.3:16 Yksin armosta. Uskontojen hedelmät ovat nähtävissä tässä maailmassa liiankin hyvin. Ja huom.ns.nimikristityt ovat asia erikseen-kirkkoon kuuluminen ei ketään pelasta. Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Eikä syntiä ja vääryyttä tule siunaamaan. Koskaan vaikka ihminen mielellään ”päivittäisikin” Sanan tähän päivään. Amen.

    Tykkää

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s