Miksi kristittyjen pakolaisten vainoista ja murhista ei puhuta?

Kristittyjen vainot ovat levinneet Lähi-idästä Välimerelle ja Eurooppaan. Välimerta ylittävillä pakolaisveneillä murhataan kristittyjä vain heidän uskontonsa tähden. Valtamediassa tämä on kuitenkin pyritty salaamaan koska se herättää kysymyksen: Kuinka järkevää on ottaa Eurooppaan sellaisia maahanmuuttajia joiden asenne Eurooppalaista kulttuuria ja kristinuskoa kohtaan on ilmeisen vihamielinen, ja potentiaalisesti vaarallinen? Jos jo matkalla kohti Eurooppaa syyllistytään murhiin uskonnon vuoksi, voidaankin kysyä: Tarvitseeko Eurooppa tämänkaltaisia maahanmuuttajia? Rakentavatko he Euroopan tulevaisuuden?

Distressed_persons_wave_after_being_transferred_to_a_Maltese_patrol_vessel.

Sisilian poliisin mukaan pelkästään viime huhtikuussa muslimipakolaiset hukuttivat Välimerellä 53 kristittyä pakolaista. Kyseessä lienee kuitenkin vain ilmiön jäävuoren huippu, kun otetaan huomioon Lähi-idässä meneillään oleva kristittyjen kansanmurha. On ilmeistä, että monet muslimipakolaiset tuovat mukanaan vihamieliset asenteet kristittyjä kohtaan. Toistuvat väkivaltaiset hyökkäykset kristittyjä vastaan pakolaiskeskuksissa ympäri Eurooppaa ovat valtava ongelma, joka pyritään lakaisemaan maton alle niin median, kuin viranomaistenkin toimesta. Erityisen vainon kohteeksi joutuvat islamista kristinuskoon kääntyneet. Sharialain mukaisesti rangaistus islamin jättämisestä on kuolema. Monissa tapauksissa kristityt pakolaiset ovat joutuneet oman onnensa nojaan paetessaan uhkailua ja väkivaltaa muslimienemmistöisissä pakolaiskeskuksissa viranomaisten kääntäessä selkänsä poliittisista syistä, uhkailun tai esimerkiksi islamofobia- ja rasismisyytösten pelossa.

Aprank_or_Surb_David_Monastery_Surb_Hovanes_Church08

600-luvulla Lähi-idän väestöstä yli 90% oli kristittyjä. Ennen toista maailmansotaa heitä oli vielä noin 25%. Sen jälkeen kristittyjen osuus Lähi-idän väestöstä on kutistunut nykyiseen alle 5%:iin. Viime aikoina erityisesti Irakin ja Syyrian kristityt ovat joutuneet vainon ja massamurhien uhreiksi. Palestiinalaisalueilla kristittyjen osuus väestöstä on pudonnut vain noin yhteen prosenttiin. Tämä vaikuttaa vähintäänkin oudolta, kun kyseessä on kuitenkin alueet jotka tunnetaan kristinuskon synnyinpaikkana. Sama ilmiö toistuu kautta Lähi-idän ja muun islamilaisen maailman, Israelin ollessa Lähi-idässä ainoa maa, jossa kristittyjen määrä jatkaa kasvuaan. Esimerkiksi Turkin väestöstä 19% oli kristittyjä vuonna 1914, nyt heitä on jäljellä vain 0,2% väestöstä. Armenian kansanmurha, Assyyrian kristittyjen ja Turkin alueella asuvien kreikkalaisten kansanmurhat 1914-1923 koituivat kohtaloksi lähes kolmelle miljoonalle ihmiselle, jotka murhattiin uskontonsa vuoksi. Kristinuskoon ja muihin uskontoihin kohdistuva viha, vaino ja massamurhat ovat jatkuneet ympäri Islamilaisen maailman jo 1400 vuotta.

Taybeh_15

Rationaalisesti havainnoiden, olisi erittäin outoa tulla johtopäätökseen, että Lähi-idästä solkenaan Eurooppaan vyöryvät pakolaismassat eivät toisi mukanaan vuosisataisia asenteitaan sekä uhkaa kristittyjä ja muiden uskontokuntien edustajia kohtaan. Jos Välimerellä pakolaisveneessä muslimi murhaa kanssamatkustajan, kristityn, tämän uskonnon vuoksi, lopettaako hän sitten kuitenkin murhaamisen ja hylkääkö hän ¨vanhat¨ asenteensa välittömästi astuessaan Euroopan maaperälle? Häviääkö murhamiehen psykologinen valmius ja taipumus tappaa hänen saavuttuaan Euroopan maankamaralle? Muuttuuko hän pakolaiskeskukseen saavuttuaan ¨turvalliseksi¨ pakolaiseksi, uhriksi? Olisi naivia olettaa niin. Euroopan poliittinen ¨eliitti¨ kuitenkin näyttää näin uskovan ja toimii täysin kritiikittömästi, saattaen koko Euroopan väestön vaaraan. Isisillä on jo tuhansia taistelijoita Euroopassa. Mitä Angela Merkel sanoo kun pommit ja konekiväärit alkavat paukkua, ¨anteeksi tyhmyyteni, Eurooppa?¨

Eurooppalainen valtamedia ja poliittinen eliitti tyrmää kaikki keskusteluyritykset kristittyihin kohdistuvista vainoista ja murhista rasismina ja muslimeja loukkaavana islamofobiana. Täten sama kaava, josta on tullut poliittinen normi ja uutisoinnin normi, toistuu uudelleen ja uudelleen, kun vainoista ja murhista puhuminen nähdään suurempana rikoksena kuin murhat itse, uhreista tehdään syyllisiä ja syyllisistä uhreja. 

Meeting_at_the_Human_Rights_Advisory_Council_(3273455146)

Voidaan ihmetellä ja kysyä: missä on poliittinen tahto estää kristittyjen vainoaminen ja kansanmurha? Esimerkiksi YK ei ole millään lailla tuominnut, saati sitten yrittänyt estää niitä. Tämä ei liene yllättävää monen YK:n järjestön ollessa nykyisin islamilaisten maiden vallassa, kuten esimerkiksi UNESCO ja YK:n Ihmisoikeusneuvosto. Islamilainen yhteistyöjärjestö OIC muodostaa YK:n suurimman yksittäisen äänestysblokin, 58 ääntä. Se riittää yleensä hiljentämään kaikenlaisen kritiikin. (kuvassa: United Nations Human Rights Advisory Council)

Advertisements

43 vastausta artikkeliin ”Miksi kristittyjen pakolaisten vainoista ja murhista ei puhuta?”

      1. todennäköisesti vihaisit pakolaisia ole ne kristittyjä tai ei. Miks ees esität kiinnostunutta. Huomaat jokupäivä kuinka kaikki vihaaminen on ollu turhaa ja turhauttavaa. viha ihmisiä kohtaan on yleensä vihaa sinua itseään kohtaan.

        Tykkää

    1. Jag funderar, vad Jesus lovade sina efterföljare, lärjungarna, apostlarna. Talade Han om mänskliga rättigheter och religionsfrihet ?

      Tykkää

  1. Asiantuntevaa analyysia. en ole ajatellut tuolta kantilta. ei todellakaan voi muuttua heti ja jättää vihaa ja agressiota syyriaan kun sit tulee eurooppaan.

    Tykkää

    1. Ei kenenkään pidä olla niin tyhmä, eikä todellakaan saisi olla, että kun ihminen muuttaa maasta toiseen, kulttuurista toiseen, että ITSE muuttaja muuttuisi miksikään muuksi. Ihminen tuo itsessään KAIKEN mukanaan omasta kulttuuristaan ja jatkaa sitä….muutos vaatii vuosikymmenien työn ja ajan!

      Tykkää

  2. Voihan peijooni. En ite oo mikään erikoisen uskovainen mutta kyllä tuo kristittyjen teurastaminen saa minultakin silmät kostumaan. Miksi tästä ei ole lehdistössä mitään?

    Tykkää

    1. Tämä on vasta jäävuoren huippu. eihän murhaajat vapaaehtoisesti ilmottaudu kertomaan rikoksistaan Kreikan tai Italian satamapoliisille! Myös kristityt uhrit eivät saa ääntään kuuluviin Lähi-idässä. ON VAIKEA TWIITATA KUN ON PÄÄ KAINALOSSA METRIN HIEKKAMONTUSSA KUOLLEENA.

      Tykkää

  3. Missä ovat kristityt pakolaiset? Kukaan ei puhu heistä. Ruotsikaan ei ole myöntänyt turvapaikkaa kristityille, he ottavat vain muslimeita. Siinä on
    Suomen tulevaisuus nähtävissä ihan naapurissa, jos ei järki voita ja rajoja suljeta. Minkä ihmeen joukkopsykoosin vallassa kaikki ovat.

    Tykkää

  4. Joukkopsykoosi, valehumanismi, kansojenmurhat, rahanhimo, sekstailut, raiskausuhrien vähättely ja kaikkinaiset perversiot …totta vie Paha on voitolla! Satanismin kaikki tuntomerkit ovat selvästi näkyvillä! Kaikki menee ”vice versa”! ”Risti ylösalaisin”! Usa, Yk ja Eu ym. ovat se ”Baabelin torni”, jonka ”vääränä profeettana” tulee paavi pian julistamaan anti-kristuksen tuloa ihmiskunnalle!
    Huom. En pidä itseäni uskovaisena, siten kuin uskovaiset noin yleensä määritellään, mutta mitä enemmän näen, kuulen, opiskelen ja tunnen..tulen siihen johtopäätökseen, että ihmisten on alettava tutkimaan omia sydämiään, kyllä uskovaisten puheissa tuntuu olevan perää! Itse alkanut rukoilemaan joka ilta ja aamu Suomen ja suomalaisten, sekä yleensäkin kaikkien hyvien ja viattomien ihmisten ja luontokappaleden puolesta!

    Liked by 1 henkilö

    1. Fera Forestille: pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, tunnusta hänelle syntisi, usko, että Hän on ne sovittanut ristinkuolemallaan, lähde Häntä seuraamaan, pidä Häntä Herranasi! Lue Raamattua ja etsi itsellesi seurakunta, joka on uskollinen Jumalan Sanalle. Jos näin teet, elämäsi tulee muuttumaan, sinusta tulee uusi ihminen, etkä tule katumaan tätä päätöstäsi. Siunausta elämääsi!

      Liked by 1 henkilö

    2. Täytyy, itse uskovansa todeta että tämä oli viisaudessaan todella hieno, ilahduttava ja toivoa antava kommentti! Siis että ihan järjellisestikin päätellen voi saada sen ymmärryksen että alkaa rukoilemaan -Jumalaa, Häntä jolta kokonaiset kansatkin voivat saada avun.

      Se nimittäin on ihan fakta juttu, että Suomen pärjääminen ja selviytyminen esim. talvisodan aikana, tapahtui sen ansiosta että suomalaiset silloin -nöyrtyivät- kääntymään rukoillen Jumalan puoleen. Puhutaan mm. ”talvisodan ihmeestä”. Ja ihmehän se todellakin oli. Niin se vain on, uskoipa Jumalaan tai ei.

      Tykkää

  5. Missä mahtavat olla todisteet, vai perustuvatko nämäkin väitökset vain huhupuheisiin? Yksi tapaus on tiedossa, jossa 12 muistaakseni ghanalaista heitettiin muunmaalaisten toimesta laidan yli ja heittäjät pidätettiin Sisiliassa. Lähi-idässä muslimit vainoavat eniten muslimeja. Kristittyjen murhista valtamediat kyllä koko ajan muistuttavat. Ehkä ei mielestäsi tarpeeksi, mutta eivät silti vaikene, eikä sitä keskustelua rasismin pelossa ole suitsittu, vaan sitä käydään jatkuvasti monilla tahoilla.

    Tykkää

    1. Erkki Kivistö,

      Suosittelen, että koetat itse mennä paikan päälle käymään Syyriaan tai vastaavaan muslimimaahan ja selvittämään nämä huhupuheet. Muistathan sanoa, että olet kristinuskon Suomesta. Tuskinpa sinusta kuullaan huhupuheita eikä muitakaan puheita sen jälkeen enää…

      Tykkää

    2. Erkki Kivistö

      Tottakai muslimit vainoavat toisia muslimeita, koska melkein kaikki kristityt on jo tapettu. Muslimit tappavat myös omia perheenjäseniään, varsinkin naispuolisia (kunniamurhat). Kunnian kanssa niillä ei ole kyllä mitään tekemistä.

      Tykkää

  6. Me ollaan hävitty tämä maa jos ei nousta HETI tätä hullunmyllyä vastaan! Nuo muslimit ei vaan kuulu tänne ja turha edes kuvitellakkaan että ne saataisiin sopeutumaan! Ne tulee polkemaan meitä alas päin koska eivät kunnioita meidän kulttuuriamme, perinteitä eikä muita uskontoja. Miksi meidän pitäisi enää katsoa vierestä kun sipilä ja kumppanit tekee maahanmuutolla rahaa , kun samaan aikaan nämä maahanmuuttajat raiskaa naisiamme, vaimojamme ja lapsiamme? Avatkaa nyt jo silmänne niin ehkä näette että meillä ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin heittää sipilä, soini ja stubb helvettiin vallasta ja ajaa nämä muslimit takaisin kotiinsa.

    Liked by 1 henkilö

    1. Joonas

      Lue historiaa, tuoreemmat lähteet löytyvät joka päivä ainakin netistä. Jopa valtamedia on alkanut vähitellen julkaisemaan pieniä totuuden murusia. Taitaa uutisaiheet loppua muuten, jos ei tunnusteta tosiasioita.

      Tykkää

    1. Sukuani asuu maassa ja he ovat kristittyjä ja messiaanisia juutalaisia. Heillä on täysi uskonnonvapaus ja täydet kansalaisoikeudet sekä velvollisuudet. Heitä ei vainota tai painosteta, vaikka ovat pieni vähemmistö. Koko maassa on vuosien aikana ollut joitakin ultraortodoksien väkivaltaisia tekoja heitä kohtaan ja heidät on tuomittu oikeudessa normaaliin tapaan. Kristittyjen vainoja sen sijaan tuolla alueella on Hamasin hallitsemassa Gazassa.

      Liked by 1 henkilö

      1. Moni ei tiedä, että kun vuonna 2005 Hamas nousi valtaan Gazassa, ensimmäinen asia mitä he halusivat tehdä, oli jiziya veron määrääminen kristityille! Tulivat kuitenkin järkiinsä. Jos niin nyt voi sanoa kun kyse on Hamas terroristeista joiden seuraava osoite on täällä Euroopan ovilla kolkuttelemassa ELLEI ISRAEL PUOLUSTA MYÖS EUROOPPAA; KUTEN TEKEE NYT JA ON AINA TEHNYT. EUROOPAN TÄRKEIN MUTTA HALVEKSITUIN LIITTOLAINEN.

        Tykkää

  7. Kaikki mitä ylläolevassa artikkelissa kirjoitetaan nykytilanteesta on toki minustakin päivänselvää, mutta kannattaa myös miettiä mikä pitää yllä muslimimaailman vihaa kristittyä maailmaa kohtaan, heidän omien uskonkappaleidensa lisäksi. Mitä esimerkiksi maailman mahdikkain (?) ”kristitty” valtio, USA, puuhaa Lähi-Idässä, kuinka paljon kuolemaa se on kylvänyt, ja ei ainoastaan muslimimaissa? Siis kristityt tappamassa ihmisiä joukoittain. Harva muslimi varmaankaan ajattelee että asian voi kuitata noin vain, oli tilanne mikä tahansa. Ja entä kun ”kristityt” maat saattavat noin vain päättää metsästää ja tappaa jonkun muslimin. Kyllä, Osama Bin Ladenilla oli ilkeitä elkeitä krisittyä maailmaa kohtaan, mutta muslimin näkökulmasta Amerikka ja sen kaverukset uhkaavat muslimimaailmaa. Viha lisää vihaa.

    Tykkää

  8. Ei USA:n toiminnalla ole mitään tekemistä esimerkiksi Armenian kansanmurhan kanssa, tai Buddhalaisuuden hävittämisestä Intiasta ja Afganistanista. Ei myöskään mitään tekemistä sen kanssa, että Turkki, entinen Anatolia oli joskus lähes 100% kristitty, samoin Egypti ja suuri osa Lähi-itää. Nyt Turkki on 99% islamilainen. Miten tämä tapahtui? Rakkauden, rauhan ja suvaitsevaisuuden avullako? Kaikki islamin hallussa ovat maat ovat väkipakolla otettuja.

    Tykkää

  9. Aika rasistinen ajatusmaailma että islamilaiset ovat kaikki murhaajia ja kristityt hyviksiä. Väittäisin että pahiksia ja hyviksiä löytyy molemmista ryhmistä. Ideaalitilanne olisi jos päästäisiin koko uskontohömpistä eroon niin todelliset asiat tulisi esiin. Nyt tuijotetaan uskontoa, syyt ovat jossain ihan muualla miksi ihmiset eivät tule toimeen. Veikkauksena esim. amerikan valloitushalut lähi-idässä. Uskonnon varjolla kiihoitetaan kansaa kuten on aijojen alusta tehty.

    Tykkää

    1. Ystävällisesti suosittelen tutustumaan islamin historiaan, koraaniin, siiraan, haditheihin. Oma arvioni on pikemminkin se, että lähes kaikki maailman ongelmat poliittisesti johtuvat islamista. Islam luo maailmaan epäluonnollisen jännitteen. Kaikki maat joita islam kutsuu omikseen ovat väkivallalla hankittuja. Minne islam on mennyt tuloksena on riisto, köyhyys, kurjuus, takapajuisuus, orjuuttaminen, kehityksen pysähtyminen. jne
      Ihmiskunnan pitää päästä eroon raakudesta ja barbaarisuudesta. Ruoskimiset ja päiden katkomiset saavat nyt riittää.

      Tykkää

    2. Paavo Mörsky

      Nimenomaan uskontoa on tuijotettava, muslimithan ovat vihanneet esim. kristittyjä ja juutalaisia jo vuosisatoja. Siitä asti kun Muhammed siirtyi
      Mekasta Medinaan, he ovat vihanneet kaikkia, ihmisiä ja eläimiä. Islamista puuttuu anteeksianto, armo ja ilo. ISLAM ON ”USKONTO”
      FROM HELL.

      Tykkää

  10. Missään kirjoituksessa ei ole väitetty että kristityt ovat kaikki ¨hyviksiä.¨ Islam ei ole koskaan hyväksynyt muita uskontoja. Islamin premissi on että koko maailma pitää saattaa islamin alistamaksi. Sana islam tarkoittaa alistumista, ja sana muslimi tarkoittaa alistunutta.

    Tykkää

  11. No kyllä sitten lehdistö ja politikot heräävät, kun heitä ruvetaan lahtaamaan, huomaavat vasta liian myöhään.
    Varmista nyt ajoissa että pääset taivaaseen, tapetaan sinut nyt tai kuolet muutenvain. Tunnusta Jeesus herraksesi, sekä Hänet Jumalan pojaksi. Islami kieltää että Jeesus on Jumalan poika. Vaan Jeesus oli vain profeetta, niinkuin sinä ja minä voisimme olla profeettoja.

    Tykkää

  12. Mikä on tämä ”Riippumaton Media”? Kuka kirjoittaa artikkelit? Miksei ole omalla nimellään juttujen takana? Yritän tässä harjoittaa hiukan lähdekritiikkiä ennen kuin nielaisen jutun.

    Tykkää

  13. Kiiltävä ihoinen sotaisa valloittaja kansa, sanoo sana. Eilen iltaisessa a-studiossa oli aiheena raiskaukset. Helsingin hovioikeuden tuomarilla oli suurin hätä siitä, että osaako oikein selittää kansalle raiskauksesta annettuja ”ehdollisia” tuomioita, että ei tuomarin maine kärsisi. Ei näyttänyt välittävän mitään siitä, mitkä loppu elämän kestävät traumat käsiksi käyminen uhrille jättää.

    Tykkää

  14. Kuinka voidaan vaatia, että kansa kunnioittaa lakia, jos tuomaritkaan eivät kunnioita suomalaisia ihmisiä jotka ovat joutuneet rikoksen uhriksi. Yhteiskuntarauha järkkyy, ihmiset eivät luota oikeusviranomaisiin kun nämä eivät noudata lain kirjainta. Mitä tästä seuraa, se tullaan näkemään aika pian.

    Tykkää

  15. Miten ihmisestä voi päältäpäin todeta onko kristitty vai mihin uskontokuntaan kuuluva? Pitää kuitenkin muistaa että kaikki uskonnot perustuvat muinaisiin kirjoitettuihin tositahtumiin ja kaikilla uskonnoilla on yhteiset juuret.

    Tykkää

    1. Ei ihan heti voikaan, siis ”päältäpäin” tietää jonkun uskontoa, mutta et kai suomalaisena ymmärrä asiaa, kun täällä, paljolti sekularisoituneessa maassamme, ”uskonto on jokaisen oma asia”, niin että se on pitkään ollut monien mielestä oikeastaan lähes kielletty aihe, esim. kysyä toisen uskonnosta mitään.

      Mutta jos juttelet muslimin kanssa, niin melko pian hän kysyy sinulta uskonnostasi. Ja jos et tahdo sitä kertoa, niin hän tulkitsee ja kategorisoi sinut ei-muslimiksi, siis ”vääräuskoiseksi”… Ja, jos sattumoisin sanoisitkin olevasi muslimi, niin seuraavaksi hän kysyisi oletko sunni vaiko shiia….

      Tykkää

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s